Рекомендована література

  1. Адруг Л.М. Алгебра. Узагальнюючі уроки. 7 клас. – Х.: Країна мрій, 2007. – 32 с.
  2. Афанасьєва О., Бродський Я.С., Павлов О.Л., Сліпенько А. Про функціональну змістову лінію шкільного курсу математики// Математика в школі. -2007.-№5. –С. 7-9.
  3. Афанасьєва О.М.,Бродський Я.С., Глюкоза О.О., Євтухова О.В., Павлов О.Л., Сліпенко А.К. Діагностичний комплект для проведення моніторингових досліджень базової математичної підготовки учнів 4-11 класів / За ред. Я.С. Бродського і О.Л. Павлова. – Тернопіль: Навчальна книга- Богдан, 2005. – 256 с.
  4. Бондар С. Компетентність особистості - інтегрований компонент навчальних досягнень учнів // Біологія і хімія в школі. - 2003. - № 2. - С. 8-9.
  5. Вдовиченко Р.П., Тарасова І.В. Шляхи формування життєвої компетентності особистості школяра. – Вип. І. – Миколаїв, 2003. – 56 с.
  6. Вердіна С.В. Секрети педагогічної майстерності. Уроки для вчителя / Вердіна С.В., Панченко А.Г. – Х.: Вид. група «Основа», 2008. 111, [1] с.: іл.. – (Серія «Педагогічні інновації. Майстерня»)
  7. Гальперіна А.Р.Математика, Методика підготовки до ЗНО. – Х.: Веста, 2009. – 208с.
  8. Генденштейн Л.Е. Як розробляти навчальні тести? // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2003. – № 7. – С. 39 – 40.
  9. Гін А.О. Прийоми педагогічної техніки. – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2007. – 176 с.
  10. Глюкоза О.О. Психолого-дидактичні засади коригування базової математичної підготовки учнів// Математика в школі. -2005.-№№9,10.- С. 21-24.
  11. Грабарь М.И., Краснянская К.А. Применение математической статистики в педагогических исследованиях. Непараметрические методы. – М.: Педагогика, 1977. – 136 с.
  12. ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової і повної загальної середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392
  13. Дзюбинська М.М. Зроби цікавим урок математики. 5-10 класи. – Тернопіль: Мандрівець, 20011. – 88 с.
  14. Долинер Л.И. Компьютерныетестыуспеваемостикаксредствооптимизацииучебногопроцесса // Вестник Московского университета. Сер. 20: Педагогическое образование. – 2004. – № 1. – С. 35 – 72.
  15. Закон України про освіту (проект) 2015 р. (електронний посібник)
  16. Зінькова Л.М. Моніторинг рівня математичної освіти//Математика в школі. -2007.-№№9-10. – С. 5-9.
  17. Іванюк І.В. Міжнародне дослідження TIMSS як інструмент вимірювання навчальних досягнень учнів// Шлях освіти. -2003.-№4. – С. 12-15.
  18. Інтерактивні технології на уроках математики /Упорядн. І.С. Маркова. – Х.:Вид. група «Основа», 2007. – 128 с. – (Б-ка журн. «Математика в школах України»; Вип. 3. (51)).
  19. Інтерактивні технології навчання: теорія, досвід: Методичний посібник. / Авт.-уклад. О. Пометун, Л. Пироженко. - 2007.
  20. Калашник Н. І. Стимулювання особистісного розвитку учнів на уроках математики за допомогою інтерактивних методів навчання. // Математика в школах України – 2010. – № 5 (269). – С. 2 – 6.
  21. Капіносов А.М. Основи технології навчання. Проектуємо урок математики. – Х.: Вид. група «Основа», 2006. – 144 с. –( Б-ка журн. «Математика в школах України»; Вип. 10(46)).
  22. Капіносов А.М., Білоусова Г.М. Збірник тематичних тестових завдань з алгебри і початків аналізу. За редакцією Корольського В.В., кандидата технічних наук, професора кафедри математики Криворізького державного педагогічного університету. – Рівне.: ТОВ. «Ассоль», 2008. – 80 с.; додатки – 12 с.
  23. Комар М. Формування мотивів навчальної діяльності. // Математика в школі– 2010. – № 3 – С. 42 – 44.
  24. Комп’ютер на уроках геометрії: Посібник для вчителів / М.І. Жалдак, О.В. Вітюк. –К: НПУ імені М. П. Дрогоманова, 2000. -160 с.:іл.
  25. Лукьянова М.І., Разіна Н.А., Абдулліна Т.М. та ін. Особистісно орієнтований урок: конструювання та діагностика. – Х: Веста: Видавництво «Ранок», 2007. – 176 с. 
  26. Математика Навчальна програма для учнів 5—9 класів загальноосвітніх навчальних закладів ()травень 2015р.).
  27. Настільна книга педагога. Посібник для тих, хто хоче бути вчителем – майстром. / Кпорядники: Андрєєва В.М., Григораш В.В. –Х.: Вид. група «Основа», 2006. – 352с.
  28. Підласий І.П. Як підготувати ефективний урок: Кн. для вчителя. – К.: Рад. Шк.., 1989. – 204 с.
  29. Подласый И. Продуктивная педагогика. — М.: Народное образование, 2003. — 496 с.
  30. Практикум з методики навчання математики. Загальна методика: Навчальний посібник для організації самостійної роботи студентів математичних спеціальностей педагогічних університетів / З.І. Слєпкань, А.В. Грохольська, В.Я. Забранський, С.М. Лук’янова, Л.Л. Панченко, І.С. Соколовська. За редакцією професора З.І. Слєпкань. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2006. – 292 с.
  31. Раков С., «Формування математичних компетентностей випускника школи як місія математичної освіти» - «Математика в школі», №5, 2005 р. - С. 2-7.
  32. Резніченко Р.П. Організація самостійної роботи учнів//Математика в школі. -2000.-№3. – С. 31-34.
  33. Слєпкань З.І. Методика навчання математики: Підручник. – 2-ге вид., допов. і переробл. – К.: Вища шк.., 2006. – 582 с.: іл.
  34. Функції поряд з нами. Дидактичні матеріали. Укладач Канакіна Л. П., - Дніпропетровськ, видавництво «Генеза – Південь».
  35. Черватюк О.Г., Г.Д. Шиманська Елементи цікавої математики на уроках математики. Посібник для вчителів. Видавництво «Радянська школа» Київ – 1968
  36. Яременко Л.Г. Тести на уроках математики – крок до ЗНО // Математика в школах України – 2011. – № 7 (307). – С. 2 – 5.

1 комментарий: